Niesłabnąca popularność
League of Legends to największa i najszybciej rozwijająca się platforma e-sportowa na świecie, z ponad 150 milionami zarejestrowanych graczy i ponad 117 milionami graczy, którzy uczestniczą w grze każdego miesiąca. Gra jest również bardzo popularna w Polsce, czego świadectwem jest popularność turnieju Ultraliga, który jest trampoliną dla młodych talentów do europejskich i światowych rozgrywek.
Emocje w studiu Polsat Games
Finał dziesiątego sezonu gwarantuje fanom polskiego League of Legends masę atrakcji. Po raz kolejny FRENZY, organizator turnieju, zdecydował się na rozgrywki LAN ze studia Polsat Games, w których udział może wziąć publiczność. Limitowana liczba wejściówek zostanie rozdana w trakcie konkursu, który wystartował 3 sierpnia na kanałach społecznościowych Ultraliga. Osoby, którym nie uda się zdobyć wymarzonego biletu, będą mogły wziąć udział w oficjalnym Watch Party, które odbędzie się Warszawskim gaming barze H.4.0.S, przy ul. Marszałkowskiej 64 (wstęp darmowy).
Odpowiedź na głos społeczności
- Z sezonu na sezon staramy się rozwijać działania, które mocniej zaangażują społeczność i dadzą szansę partnerom na prezentację marki w unikatowy sposób. Organizacja oficjalnego Watch Party oraz finałów LAN z udziałem publiki, to odpowiedź na głos społeczności, dla której możliwość wspólnego kibicowania ulubionym drużynom jest jednym z ważniejszych elementów esportowej „zajawki” - mówi Adam Mikołajczyk, manager odpowiedzialny z projekt Ultraliga.
Czas poznać mistrza!
Format rozgrywek pozostaje bez zmian w porównaniu do poprzedniego sezonu. Wielki finał zostanie rozegrany w formacie BO5, gdzie o zwycięstwie decydują trzy zwycięskie mapy. Za komentarz odpowiadają: Michał „myha” Francuz, Tomasz „TheFakeOne” Milaniuk i Piotr „CzarnyPiotruś” Barański. Transmisja także na kanałach Polsat Games w telewizji oraz na platformach Twitch.tv i YouTube.
O FRENZY
Spółka zależna ESE Entertainment Inc. to firma z branży mediowej z siedzibą w Polsce, która koncentruje się na branży gier wideo. Tworzy i realizuje wydarzenia esportowe i gamingowe, transmisje oraz treści medialne. Firma realizuje również złożone projekty, mające na celu wprowadzanie marek do świata gamingu i esportu. Frenzy posiada profesjonalny, mobilny, zautomatyzowany sprzęt telewizyjny, dzięki któremu może produkować reality show z każdego zakątka globu.
Oficjalny profil Polsat Games na Instagramie - @polsatgames